סמוטריץ / ‏סמוטריץ' על פסיקת בג"ץ: "הפתרון הוא פשוט - לא לציית ... : חילופי מהלומות בין יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' לנפתלי בנט ואיילת שקד, על רקע המגעים הקדחתניים להקמת ממשלת שינוי:

סמוטריץ / ‏סמוטריץ' על פסיקת בג"ץ: "הפתרון הוא פשוט - לא לציית ... : חילופי מהלומות בין יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' לנפתלי בנט ואיילת שקד, על רקע המגעים הקדחתניים להקמת ממשלת שינוי:. אם רוצים לנהל איתנו משא ומתן, לא תחת אש או טרור. סמוטריץ' הוא פשיסט עם איי קיו, הטיח טיבי. גורמים בימינה אמרו כי בנט הוריד את ממשלת השינוי מהפרק כבר לפני שבועיים. הוא החל את פעילותו הציבורית בשנת 2005 כשהתנגד לתכנית ההתנתקות. שיא החוצפה • בן כספית וינון מגל התעמתו.

סמוטריץ' יוצב במקום השני ברשימת איחוד מפלגות הימין, אך זכאי לתיק הבכיר במקרה כניסה לממשלה (בתחתית העמוד תמצאו פסקה על ראש הרשימה, יור הבית היהודי, הרב רפי פרץ). ליאור שליין והחברים חוגגים את הכניסה של הרב פרץ ובצלאל סמוטריץ' לממשלה. הרשות הפלסטינית היא נטל והחמאס הוא נכס. ~ ראיון בערוץ הכנסת, 7 באוקטובר 2015. אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. השחיתות הזו תעלה אלפי שקלים לכל משפחה עם ילדים.

בחירות 2021 - מסתמן: סמוטריץ' ייפרד ממפלגת ימינה וירוץ ...
בחירות 2021 - מסתמן: סמוטריץ' ייפרד ממפלגת ימינה וירוץ ... from images.maariv.co.il
לא דורש רוטציה (למרות שגם לי יש 7 מנדטים.), לא דורש להיות שר ביטחון, וכו'. סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו. מאות אנשים פנו אלינו כרבנים בעקבות הצהרתו של חכ סמוטריץ' בכנסת, ושאלו האם אפשר לקנות בחיפה מוצרי אוכל כשרים? במהלך דיון בנושא אישור פטור ממס לעמותות, האווירה התחממה בעקבות הדברים של סמוטריץ' אמר חבר הכנסת באסל גטאס כי הוא וחבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הם בורים, הערה שעליה הגיב טיבי ואמר כי לא, סמוטריץ לא בור. שבוע למנדט של לפיד | יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תקף היום (רביעי) את ראשי ימינה ואמר: גורמים בימינה אמרו כי בנט הוריד את ממשלת השינוי מהפרק כבר לפני שבועיים. בנט סיכם עם לפיד שהוא, לפיד, ינהל בשמו את המשא ומתן וישלים את ההסכמים, ואילו. איפה 2 הח״כים שהבטחת? • אך אנחנו גאים בכך.

האירוע בלוד יוצא משליטה, המשטרה חייבת להזרים כוחות.

בצלאל סמוטריץ'подлинная учетная запись @bezalelsm. שלא כמו יור המפלגה שלך, אני לא דורש שום דרישה לעצמי או למפלגתי. מאות אנשים פנו אלינו כרבנים בעקבות הצהרתו של חכ סמוטריץ' בכנסת, ושאלו האם אפשר לקנות בחיפה מוצרי אוכל כשרים? יור מפלגת הציונות הדתית טען בהצהרה שקיים בכנסת, שראשי מפלגת ימינה: סמוטריץ' יוצב במקום השני ברשימת איחוד מפלגות הימין, אך זכאי לתיק הבכיר במקרה כניסה לממשלה (בתחתית העמוד תמצאו פסקה על ראש הרשימה, יור הבית היהודי, הרב רפי פרץ). בית באחד מיישובי שער הנגב ספג פגיעה ישירה מהירי האחרון. סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו. סמוטריץ' ובליכוד אמרו לנו שיש עריקים והם אינם. בכל הזמן הזה נרקם תרגיל הונאה שטרם נראה כמותו. לא דורש רוטציה (למרות שגם לי יש 7 מנדטים.), לא דורש להיות שר ביטחון, וכו'. חילופי מהלומות בין יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' לנפתלי בנט ואיילת שקד, על רקע המגעים הקדחתניים להקמת ממשלת שינוי: לפני שעתיים, עמד כאן בצלאל סמוטריץ' ושיקר גם כאן סמוטריץ' שיקר במצח נחושה. בנט ושקד הרדימו בשבועות האחרונים את מצביעי הימין, יצרו מצג שווא שלפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק, אך בפועל המשיכו לעמול בשקט בשקט.

האסטרולוג עמי גוטמן יורד לעומק אישיותם כחלק מהפרויקט שלו לבחירות 2019. הניצחון הגדול של סמוטריץ' בקלפי הוא הישג של נתניהו, אבל גם לא הזעם על ראש הממשלה מצידו של גפני, שסירב בתחילה לענות לשיחותיו של נתניהו לאחר פרסום המדגמים אמש, הגיע לאור כך שקרא לציבור החרדי להצביע לציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' • לפי מגמות שמסתמנות, הציבור של גפני הצביע כמעט בהמוניו, אך הציבור החסידי פזל. האם זו פעם אחרונה שנראה נשים בטלוויזיה? סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו. אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור.

סמוטריץ' נגד גלי צה''ל: לסגור ומיד, התחנה מנותקת מהציבור ...
סמוטריץ' נגד גלי צה''ל: לסגור ומיד, התחנה מנותקת מהציבור ... from a7.org
אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. מבדיקתנו עולה כי לא התקבלו תלונות בוועדת האתיקה כנגד סמוטריץ'. סמוטריץ' ובליכוד אמרו לנו שיש עריקים והם אינם. בצלאל סמוטריץ', יור האיחוד הלאומי, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎. האירוע בלוד יוצא משליטה, המשטרה חייבת להזרים כוחות. ההגנה הכי טובה היא התקפה. בצלאל סמוטריץ'подлинная учетная запись @bezalelsm. סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו.

הודעתי שאתמוך בכל סיכום שאליו יגיעו נתניהו, בנט וסער.

לפני שעתיים, עמד כאן בצלאל סמוטריץ' ושיקר גם כאן סמוטריץ' שיקר במצח נחושה. נולד בחיספין שברמת הגולן וגדל בבית אל. בנט ושקד הרדימו בשבועות האחרונים את מצביעי הימין, יצרו מצג שווא שלפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק, אך בפועל המשיכו לעמול בשקט בשקט. סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו. סמוטריץ' יוצב במקום השני ברשימת איחוד מפלגות הימין, אך זכאי לתיק הבכיר במקרה כניסה לממשלה (בתחתית העמוד תמצאו פסקה על ראש הרשימה, יור הבית היהודי, הרב רפי פרץ). בנט ושקד המשיכו תחת אש להקים ממשלת שמאל בתמיכת הערבים. בית באחד מיישובי שער הנגב ספג פגיעה ישירה מהירי האחרון. בנט ואני הופכים כל אבן על מנת להקים ממשלה לאומית, בינתיים ללא הצלחה. בפתח דבריו, תקף סמוטריץ' את בנט. בתגובה, שקד השיבה מלחמה וקראה לסער להצטרף לממשלת ימין: בנט סיכם עם לפיד שהוא, לפיד, ינהל בשמו את המשא ומתן וישלים את ההסכמים, ואילו. האסטרולוג עמי גוטמן יורד לעומק אישיותם כחלק מהפרויקט שלו לבחירות 2019. הוא מצידו לא הגיש תלונות נגד אחרים.

תלונה אחת שהוגשה נגדו, אך לא התקבלה, השמיעה טענה של. בנט ושקד המשיכו תחת אש להקים ממשלת שמאל בתמיכת הערבים. שלום עמיחי אחי, אשמח שתאיר את עיניי על איזה אקליפטוס בדיוק כזכור בניגוד לשיקלי שאמר כי הוא מעדיף את רעמ על פני מרצ, ואף שיבח השבוע את יור רעמ מנסור עבאס על עמדותיו, סמוטריץ' מתנגד להקמת ממשלה שנשענת על רע. בפתח דבריו, תקף סמוטריץ' את בנט. במהלך דיון בנושא אישור פטור ממס לעמותות, האווירה התחממה בעקבות הדברים של סמוטריץ' אמר חבר הכנסת באסל גטאס כי הוא וחבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הם בורים, הערה שעליה הגיב טיבי ואמר כי לא, סמוטריץ לא בור.

סמוטריץ עצור - Sitte
סמוטריץ עצור - Sitte from img.wcdn.co.il
חילופי מהלומות בין יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' לנפתלי בנט ואיילת שקד, על רקע המגעים הקדחתניים להקמת ממשלת שינוי: גדול מכשילי ממשלת הימין הוא בצלאל סמוטריץ'. אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו. צפו בטיעוניו של סמוטריץ' בסרטון המצורף. איפה 2 הח״כים שהבטחת? • אך אנחנו גאים בכך. שבוע לתום המנדט להרכבת הממשלה וחילופי מהלומות נרשמו היום (רביעי) בין יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' למספר שתיים בימינה חכ איילת שקד. בפתח דבריו, תקף סמוטריץ' את בנט.

אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם).

סמוטריץ' כבר מבין שהוא יהיה האשם בכישלון הקמת ממשלת הימין, ולכן הוא התחיל לירות לכל הכיוונים בצורה היסטרית. צפו בטיעוניו של סמוטריץ' בסרטון המצורף. תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו. חכ בצלאל סמוטריץ' ענה לו, שלום עמיחי אחי, אשמח שתאיר את עיניי על איזה אקליפטוס בדיוק אני תקוע. יור מפלגת הציונות הדתית טען בהצהרה שקיים בכנסת, שראשי מפלגת ימינה: נפתלי בנט ואיילת שקד הרדימו בשבועות. נפתלי בנט ואיילת שקד הרדימו בשבועות האחרונים את מצביעי הימין, סמוטריץ' טען. שיא החוצפה • בן כספית וינון מגל התעמתו. גדול מכשילי ממשלת הימין הוא בצלאל סמוטריץ'. סמוטריץ' ובליכוד אמרו לנו שיש עריקים והם אינם. סמוטריץ' הוא פשיסט עם איי קיו, הטיח טיבי. הרדימו את מצביעים הימין ויצרו מצג שווא שלפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק. בית באחד מיישובי שער הנגב ספג פגיעה ישירה מהירי האחרון.

Posting Komentar

0 Komentar